torsdag 16 juli 2009

Klubben

Jag har en sån här liten box här på bloggen som visar vilka som har anslutit sig till den här webbplatsen. Ni hittar den till vänster, ganska långt ner.

Det är 8 stycken som har anslutit sig. Det tycker jag är bra. Jag är mkt stolt och nöjd. Det står att jag har 8 medlemmar. Det känns fint. Jag känner att jag liksom vill ge tillbaka. Premiera de som är mina finaste läsare. Mina VIP-läsare. Så jag funderar på om det kanske vore en stört bra idé med medlemskort. Jag kanske kan fixa fina rabatter och skicka ut nyhetsbrev till mina medlemmar. Och julkort. Definitivt julkort.

Gu va kul. Bloggen blev just en klubb!

Välkommen att joina!

3 kommentarer:

Mirijam sa...

Gött! Ser fram emot julkortet!

sara-matilda sa...

Ja det tycker jag absolut! :)

emster sa...

Fröken: Klart du ska få ett! SÅKLART!

Sara: Mjau. Miss you!