måndag 16 mars 2009

This perfect day

Men hur ”b” är allt egentligen? Asså så b, jag avlider. Är så himla trött på alltihop. Exempel på saker som är b:
- Fyller snart 30. Trea nolla. Inte klokt. Fy fan rent ut sagt.
- Har inga snygga kläder.
- Har faktiskt bara fula kläder.
- Har fult hår.
- Har fult nylle.
- Är ful rent generellt sett. Vill inte vara ful.
- Har noll pengar.
- Är alltså ful och fattig. Lyckat.
- Det är kallt ute. Jag hatar kallt. Jävla Sverige.
- Ny design på fejan, typ helt värdo. Orka!
- Fattar inte vad grejen med Twitter är. Hänger alltså inte med i buzzet/vad kidsen pratar om. Fan.
- Orkar inte ens fixa bloggykonto pga så nedstämd av Twitterfiaskot.
(har försökt skaffa Bloggykto men hajar inte hur man "aktiverar")
- Är inte ungdom längre. Faktum.
- Är alltså ful, fattig och gammal. Förskräckligt.
- Det är skitstökigt på mitt skrivbord på jobbet.
- Okreativ på jobbet pga stökigt skrivbord.
- Ingen ork eller inspiration att städa skrivbord på jobbet (så kallad ”ond cirkel”)
- Måste ringa en massa folk och bestämma saker. Jag hatar att ringa folk för jag gillar inte att prata.
- Ska sluta prata, leder ändå inte till något bra.
- Har fått kärringknöl på foten så det gör ont att gå i klackisar.
- Ser ännu fulare ut i lågskor. Orkar inte vara ful längre.
- Maia Hirasawa och Titiyo spelar samma dag. Måste alltså välja. Varför måste allt ont hända just mig?
- Har fått magkatarr igen. Gör jätteont.
- Kan inte sluta dricka kaffe.
- För mycket internpolitik på jobbet. Jag fattar "nada".
- För många möten på jobbet.
- För många "kockar" på jobbet.
- För mycket av allt på jobbet.
- Har mensvärk
- Börjar snart grina (pga otrolig smärta (mensvärk + magkatarr))
- Måste sälja Twiggy (bil) för onödigt att ha i stan. Vill INTE sälja Twiggy, hon är familj, söt, bekväm etc.
- Varken Lost eller Heroes går på tv.
- Har ff inte Vännerboxen.
- Har rynkor.
- Har ingen bröllopsklänning.
- Har ingen bra bok att läsa.

Allt ”suger”. Som man säger.

4 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Nej men lilla söta. Vad jobbigt det verkar vara idag. Usch och fy för dåliga kassa sunkdagar.

Kastabortlångtbort!!

Imorgon blir bättre tror jag. Sköt om dig.

emster sa...

Puzz på dig, så söt!

Felicitas sa...

Åh. Bejb. Inget av det där stämmer, det vet du (eller jo, du fyller ju faktiskt 30, men 40 är det nya 30 [säger de som snart fyller / fyllt 30] så du har 10 år till på dig). Puss till dig!

emster sa...

Hehe. 40 alltså...