lördag 14 mars 2009

Bye bye lilla LK

Herregud. Jag kom på. Jag har ju glömt att berätta att Lilla karamellen (IT-killen på jobbet) ska sluta! Jag är helt knäckt. Det känns verkligen som ett svek. Hur kan han? Men tydligen har man inte så bra pröjs om man är liten IT-kille. Och man får inte vara med i så roliga projekt. Det får man på nya jobbet. Men ändå! Det är så jobbigt. Nu måste jag lära känna en ny IT-kille och nya IT-killen kanske inte alls fattar min dator lika bra som LK. Jobbigt att behöva presentera sig när man ringer. Och jobbigt att behöva säga sitt användar-id och datorns id och sånt där IT-snack som man inte behöver med LK. Han liksom kan utantill. Han bara på en gång: tjoff tjoff, plink, klink och så är det klart. Är så himla orolig att det ska bli problem nu.

2 kommentarer:

House Of .... sa...

kom igen nu, den nya kanske är en ÄNNU hetare godisbit;)

emster sa...

Jo men han är som en karamell för att han är så BRA inte så mkt pga utseende. När man får hjälp av honom är det som att få en liten karamell, alltså man vet att allt är bra bra bra... men du har rätt, nya it-killen kanske också är bra och duktig och lär sig allas datorers namn utantill... =)