torsdag 12 mars 2009

Compare this!

Inte för att jag på något sätt är neurotisk. Men på fejan har mina kompisar jämfört mig med andra kompisar. När de gör det får jag ett litet mejl och sen kan jag gå in och kolla min ranking.

Jag gillar inte riktigt mina kompisar på fejan.

Jag känner inte riktigt att mina kompisar på fejan förstår mig.

För, alltså... Min "bästa" ranking är att jag är nummer fyra mest användbar och nummer fyra mest väluppfostrad.

Vilka är ni, kompisar på fejan?

Ni har blivit vän med fel emster. Det är någon annan. Jag är någon annan.

Asså, det här är så skruvat. Det är fel. De har "addat" fel person.

Jag ska bevisa.

Bevis 1:
Två har röstat på vem som är "roligast". Jag har inte vunnit någon av rösterna. (Min ranking är nummer 96. Jag är den nittiosjätte roligaste i mitt "nätverk". Vill inte ens kommentera för det är så dumt. Jag är den roligaste. Minst.)

Bevis 2:
Jag har noll röster på "mest kreativ". Du som röstade emot mig, please erkänn så att jag kan radera dig som vän på Facebook. Jag vill inte veta av dig!

Bevis 3:
Jag är nummer 103 "snällaste". Jag säger det igen: 103. Hillu? Är det någon som är snäll så är det väl för i helvete JAG! Ingen är så snäll som jag. Gör inte en fluga förnär, sätter alla andra i första rummet. Jag är som fuckin' Florence Nightingale. Herregud.

Ingen, av mina jämförande vänner, vill dejta mig och ingen tycker att jag är bra på att lyssna. Förolämpad. Ingen har heller röstat att de helst vill ligga med mig. Inte för att jag på något sätt bryr mig. Men jag vill bara säga att jag är ett UTMÄRKT ligg! Inte ett enda klagomål under mina år. Och jag är inte purung direkt.

Så, I rest my case, det är fel på mina kompisar på fejan. De känner inte mig och nu säger jag tack och hej. Jag raderar er alla!

3 kommentarer:

Felicitas sa...

Hahahahaha! Men gumman! JAG vill ligga med dig! Eller... Hmm... Nu blev det kanske fel... ;)

Miss Baglady sa...

De verkar ha fattat HELT FEL. :)

Sjukt bra inlägg, jag blir nyfiken på vad mina vänner sagt om mig. De har säkert ingen koll heller. Töntar!:)

emster sa...

F: Hmm... *rädd* *ändå glad*

Miss BL: Ja töntar!