torsdag 12 mars 2009

En helt vanlig torsdag

Jag har ont i ögonen, de svider, och jag har huvudvärk, det dunkar, och jag har fel på håret, det står åt alla håll "elektriskt", och jag har ont i brösten , de ömmar (obs! ej gravid, men mens), och jag har munsår, det spricker och blöder fult, och jag har yrsel, som myrornas krig på teve, och jag har ett litet sår i näsan, det sticker, och jag behöver gå på toa, orkar inte, och mina fingrar luktar falukorv, jag spyr, och har inget godis hemma, fast mens, typ dör. Dör.

Min kille är på innebandy, pinsamt, och jag börjar bli irriterad (pga mens), om han ringer kommer jag lacka, för måste resa på mig, om han inte ringer kommer jag lacka, för respektlöst, och jag vet inte vad det är på teve ikväll, för når inte kanalknäppgrejen, surar över det, för har mens, och orkar inte läsa mer Linda Skugge, för kan inte ta det på allvar när hon hela tiden ska "lyssna på freestyle", och vill ställa ut min julros på ball(e)kongen, men vågar inte för då kommer det börja snöa igen, och typ orka det. Orkar inte. Nej.

Undra hur många "komma" det är i ovanstående stycken och undra hur många grammatiska fel och undra hur många anala läsare som orkar räkna efter...

4 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Asså vet inte om du sysslar med GTA men det kan funka mot mensvärk har jag hört ;) . Annars är choklad bra också.

Och bekräftelse. Från alla.

Puss och hang in there det blir bättre.

*ps vembryrsigomstavningochkommanochannatskräpbara, man vet hur reglerna egentligen är. :)

emster sa...

Snyft, ovch värsta superledsna om du inte kommer på BBC...

GTA? Menar du tevespelet? *fattar nada*

Miss Baglady sa...

Mmm GTA tv-spelet.. fast det där kan vara individuellt också..:) Fasttt jaa jag måååste fixa det där med BBC. På nåt sätt. Jag kanske kan hyra in nån snubbe eller snygg tjej som kan hjälpa Mr Man.

emster sa...

Ja du måste. Han kanske kan få låna Jäl...