onsdag 17 december 2008

Hellu igen

Undra hur impad Markus Birro skulle bli av min bloggdikt, om han av en händelse snubblade in här och läste den? Alltså verkligen läste den, inte bara "läste" den. Han kanske skulle drabbas av sådan prestationsångest att han lägger av. Tappar all inspiration. Tänk! Då blir jag ihågkommen som hysterikan som berövade Sverige på Markus Birro. Fatta hatbreven jag skulle få.

Cool.

Tidigare skulle jag uppdatera min blogglista. Då råkade jag ta bort den istället. Åh, vad härligt det är att vara så teknisk som jag är. Börjar haja hur mamma kände sig när vi köpte video och jag bara suckade och himlade med ögonen åt henne för att hon inte klarade av att spola tillbaka filmen.

2 kommentarer:

A. sa...

Om du berövad Sverige på Birro skulle jag bli överlycklig... större pajas får man väl leta efter?

emster sa...

Jag förstår inte?
k
u
l
t
u
r
e
l
i
t

Mjau mjau - min konstärlighet visar sig som en svart katt i natten: Chat noir nuit. Mkt djupsinnig katt.