lördag 23 februari 2019

nytt!!

Åååååh!! Kom på! Har ju glömt berätta för er att jag köpt en ny kamera! Har haft så sinnessjukt dåligt samv mot barnen pga fotar dem endast med iPhone. Så nu, lagom till att de fyller 9 och 7 har jag köpt en kamera. Den är dessutom URSNYGG och jag är så lycklig. Gick till en riktig kamerabutik och fick fantastisk service. Borde gått till en kamerabutik då redan för 9 år sedan och inte bara googlat.

Trendspanar återkomst av fysiska butiker och personlig service. Internet är ute. Google kan ingenting.

3 kommentarer:

Ellet sa...

Det finns tillfällen när människokontakt är bra! Om inte annat för att sålla alternativen åt en, efter vad som finns i lager. Söker man på kameror, som jag gjorde senast före jul, så får man ju upp en miljon alternativ med exakt likadana specifikationer..

yllet sa...

Men hallå!! Vad har du köpt för kamera?

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag vill också veta ju! Vilken kamera?