torsdag 14 februari 2019

Meddelande

Jag fortsätter på tema ”blogga ofta men kort” och vill bara meddela att jag köpt en ny bok idag. Följde med Bettan till akademibokhandeln för hon skulle köpa alla hjärtans dag presenter till sina barn. Så då passade jag på att handla till mig själv. Var egentligen ute efter Shantaram men den hade de inte. Så då köpte jag del 2 i Nevermore-serien. Dvs barnfantasy. (HP 4-ever hjärta hjärta hjärta).
Jag köpte den för att lätta upp livet lite. Började läsa GULAG-artipelagen för tre kvällar sedan och har kommit ca 40 sidor. Och jag är faktiskt ganska snabb på att läsa egentligen. Men det är alltid krångligt att komma in i ryska böcker tycker jag. Och den verkar ju inte så lättsam för övrigt heller.
Så då får man varva. Smart strategi, va!

Inga kommentarer: