onsdag 23 januari 2013

På rikt stackars mamma

Pratade precis m mamma som tokgrinade och har sjukt dåligt samvete för det här m mangeln. Hon hade pratat m sin syster som genast skällde ut henne och menade på att mamma är en slarvmaja och att det jämt händer så mkt. De är rätt bra på att hetsa varandra de där två. Det min moster åsyftar är när mamma cirka 7 år gammal skjutsade deras lillebror på cykel och han fick in foten mellan ekrarna och de trillade och gjorde sig illa.

Men hon har ju rätt bra track record tycker jag. Jag har ju exempelvis endast trillat och slagit axeln ur led en gång. Eller man vet inte om jag hade slagit axeln ur led för när vi kom fram till sjukhuset behövde jag kissa och kunde MINSANN SJÄLV och när jag kom ut från toan var jag glad igen och hade inte ont längre. Så mamma framstod som värsta nojiga mesmamman när vi kom in till läk. Han ba "ja hon verkar ju glad och inte ha ont såatte... jag gör ingenting dårå...".

2 kommentarer:

Johanna sa...

Tycker svinsynd om henne för herreguu vad dåligt samvete man hade haft.

emster sa...

javet :-(