måndag 15 augusti 2011

puff, i love you!

åh vad jag är glad över att man kan "puffa" på fejsbox. för det första är det en jättebra hobby. för det andra är det så himla gulligt. fejsbox ba "du har puffat jenny jansson* hon kommer att få ett meddelande om detta." för det tredje är det väldigt fint att fejsbox är på svenska nu för "poke" är ju rent av töntigt.

*exempelnamn, känner ingen jenny jansson. vill absolut inte röja min identitet på fejsbox. för tänk ni hade typ kunnat googla jenny jansson och letat igenom hennes hundratolv vänner och ba "DEN DÄR SNYGGA NARKOTIKASMALA TJEJEN MÅSTE VARA EMSTER!" och jag ba "åhno min konstärliga integritet!!". Obs. Schemt. Men alltså, jag är inte narkotikasmal. min nya grej i höst ska bli att göra "mullig" till en sån jävla innegrej att jag aldrig mer behöver dra in magen på kort.

Inga kommentarer: