måndag 15 augusti 2011

det är en förbannelse!

gud vad jag hatar när jag skriver så här "sen ska jag göra/blogga det här"! Som det där med att jag ska blogga wow. Bara för att jag har sagt att jag SKA kommer jag ALDRIG att göra det. Asså, jag hade typ hela inlägget i huvudet, fullt med smarta kommentarer och insiktsfulla observationer och nu ba "neh!". Det är som om min hjärna ba "jag tänker inte göra det bara för att du har sagt det. JAG BESTÄMMER SJÄLV!" och jag är totalt överkörd av min hjärna, så jävla mobbad att jag är rädd för den. Den har iaf sagt att den inte alls tänker blogga om wow så jag antar att det inte blir någe med det. det är ingen idé att tjafsa emot, den blir vansinnig och freakar ut. jag orkar verkligen inte med det just nu. är skittrött.

2 kommentarer:

Josefine sa...

jag vet! jag gör samma. har nog aldrig skrivit om nåt jag skrivit att jag återkommer om. sen orkar jag inte heller ändå. jag har bara suttit och glott idag. är nog för gammal för festival.

emster sa...

jag med. är mkt stolt att jag genomfört festivalen och att vi var ute så länge på kvällarna!