tisdag 16 augusti 2011

fail. alltså ni vet när man gör "fel". *förklarar*

blev skitstressad när jäl ba "nu åker vi till lekplatsen". jag ba "men herregu, jag har inte sminkat mig!". sen gick jag och bytte om och satte på mig lite mascara och läppglans. jag piffade mig alltså för att åka till lekplatsen på landet.

det var inte en enda människa där. vi mötte faktiskt inte en enda liten person på hela vägen dit eller hem. och jag ba "här kommer lilla jag" *klackskor*

närå. inga klackskor. men tröttsamt att jag gjorde allt detta för nothing. i hate sminka av mig.

1 kommentar:

Anna sa...

Jag hatar också att sminka av mig och därför blev jag nästan putt igår när jag insåg att jag skulle "vara tvungen" att sminka mig för att vara på dagisinskolning en timme. Ingen där som bryr sig om hur jag ser ut liksom. Och sen hem och byta till mysbyxor (mitt bästa plagg) för att sen på kvällen däcka i soffan och svära över att jag fortfarande har smink på mig när jag vaknar.