fredag 11 mars 2011

Milstolpar

Milstolpe 1: Var på bolaget (det där hemska på Fleminggatan där en man snodde en barnvagn. Med ett barn i!!) och handlade vin med Äpplet. Behövde inte visa leg. Alltså, det har typ aldrig hänt förut. *ung hot mama* Men sen var jag tvungen att gå till andra bolaget (det på Kungsholmstorg) för att köpa 35-årspresent till Mike (kan ju inte köpa när hans mrs's är med liksom) och då fick jag visa leg. Fast jag hade Dejan med samt köpte dyrt finvin. Han i kassan ba "Ja, och så vill jag se leget." och jag ba *ung hot mama all over again*

Milstolpe 2: Nu ska jag leka med gymnasten (Dejan), ge henne mat och sedan gå till Mike och Äpplet för obligatoriskt fredagsmys. Vi har idag bestämt att äta pizza istället för taco (som vi typ jämt äter hos dem på fredagar för att alla är för lata för att laga ngt annat samt att det är perfekt svullmat). Vi är hemskt uppspelta över detta vågade tilltag.

Obs. Det blir salami, lök, paprika och mozarella på pizzan.

2 kommentarer:

S.W sa...

Yes! Du är tillbaka! *höll på att dö stora bloggsaknardöden*

emster sa...

nu är jag här igen!