måndag 28 mars 2011

ängslig tjej

Alltså bloggisarna, ni får inte tycka att jag är konstig bara för att jag inte gillar räkningar utan endast öppnar handskrivna brev i färgglada kuvert!

Fan också. Ni tycker bergis det. Ni ba "men herregud hon är ju helt knäpp". Bergis tänker ni så. Men jag är helt normal och fullt fungerande. Jag har andra bra egenskaper. Postöppning kanske får underkänt men jag är

a) social på gränsen till klängig (mkt bra egenskap)
b) skojfrisk på gränsen till hysterisk
c) målmedveten på gränsen till envis åsna

Ni ser ju, jag är en mkt bra människa! Ni skulle ÄLSKA mig i det så kallade riktiga livet.

Lägger även till

d) ödmjuk på gränsen till självutplånande.

4 kommentarer:

Linn sa...

hahahahaha. Dör på dig.

emster sa...

hehe. jame.

Underlandet sa...

Åh! Om jag bodde lite närmare skulle jag föreslå häng.

emster sa...

underlandet: åh! kan du inte flytta hem då!!