tisdag 8 mars 2011

dildos

det här inlägget är ett beställningsuppdrag. några tyckte jag skulle skriva om dildos fast jag egentligen är  för pryd. vi har ju pratat om det förut. jag är pryd. inget fel med det. har därför ingen särskilt intressant relation till dildos. en gång när jag var typ arton köpte vi, tjejgänget, en så sjukt jävla stor dildo till frida i födelsedagspresent. jag är inte med i det tjejgänget längre. en annan gång var jag hos bettan på ett sånt där "home party" och alla blev vinfulla och köpte "bunnys". jag var dödligt generad hela tiden och tvingade till slut mig själv att köpa geishakulor. kan inte rekommedera geishakulor. man ba "hallå kulorna, ni skulle göra ngn slags skillnad??" och de ba *skrammel skrammel, trillar ut*

ps. sen trillade de inte ut och jag ba "flämt flämt, kommer bergis få blyförgiftning. hilfe!" *rädd kisse*. slängderom.

9 kommentarer:

Veronika sa...

Lydig kisse! :)
(Och du har bevisligen mer erfarenhet av dildosar än jag, så tack för informationen.)

S.W sa...

Duktig duktig.

Jag tolkar det här som att jag är mest erfaren och kan då rekomendera FunFactorys grejor. Väldigt bra kvalitet och fina färger och former och sånt. Mycket viktigt. Ännu viktigare är att om man vii ha en vibrerande dildo så är det steglös man vis ha. Inga jävla knappar. Och ingen jävla sladd man sätter i väggen. Batteridriven och steglös. Och sen vill man ha ett bra glidmedel.

Och om det skulle existera så skulle man nog vilja ha bra porr också. Har ej hittat än.

Ps. De har även bra 'geisha-kulor', ej i metall, mycket mycket sköna att ha i sig när man är ute och dansar. Gungar liksom. Ds.

emster sa...

veronika: hihi

sw: eh. alltså. nej. kommer aldrig gå ut o dansa m kulor.

Dano sa...

Hehe. Du har balls du. ;)

anonym fd banktant sa...

aha. pryd = därför du blev lite rosig när du fick en påse kondomer på jobbet?

anonym fd banktant sa...

aha. pryd = därför du blev lite rosig när du fick en påse kondomer på jobbet?

emster sa...

dano: nej. nejnejnej.

banktanten: JA! och taskigt att ge sådär!

banktanten sa...

äh, du behövde ju. snällt. omtänksamt. men jag förstår att chefen gömde sig.

Anonym sa...

Lelo har en massa bra dildos om du är sugen. Då slipper du skrammel osv. Hehe
http://www.dildokungen.se/wpt/view/lelo-44944/