tisdag 29 juni 2010

Midsommar – true story

Heeeej! Här är jag igen!

Ni ba ”OMG var har du varit?!? Vi har varit så worried, trodde vattnet gått eller vad som helst!”. På det svarar jag ”Men lugn, folket. Jag har bara firat midsommar. Chillat i förorten (som jag på riktigt kallade ”landet” och kände på en gång hur mkt jag älskar att bo på världens bästa holme och aldrig kan tänka mig att flytta härifrån) och så har jag vänt på dygnet”.

Har mao inte haft tid för cyberspejs.

True story från midsommar (mkt spännande):
På midsommar höll jag på att trilla rakt på magen/Truls. Vi lekte lekar och jag blev vansinnigt tävlingsinriktad (läs ”mord i blicken”) och leken var sådan att man satt på knä på marken och skulle slå i en spik skitsnabbt och när man var klar skulle man springa och byta med nästa person i ens lag. När jag skulle resa mig – jag skämtar inte – var jag totalt omedveten om att jag har så lite magmuskler (dvs inga) och att jag är framtung (*buhu*). Så jag ba stapplade framåt några steg och sedan la jag mig på sidan. Azzå. Det var värsta slow motion varningen. Jag upplevde detta ögonblick som väldigt långt och jag minns alla detaljer. Jag blev mkt rädd. Tänk om jag hade trillat rakt på Truls. För en jävla snickarlek på midsommar!

Inga kommentarer: