fredag 18 juni 2010

ensam hemma

Jäl tycker att det är bra för mig att va ensam hemma. Öva mig. Han tycker att jag egentligen är lite för beroende av sällskap. Som när han är hemma och reser sig från soffan. Då får jag separationsångest och måste tvångsmässigt fråga "vart ska du?" och han svarar alltid "på toa, ta det lugnt". Ibland blir jag så ynklig att jag följer efter. Då blir han sur och ba "kan man få gå på toa ifred eller!!" och då låter jag honom gå in själv, men jag står kvar utanför och krafsar lite på dörren. Han blir skitsur då, skriker sådär lite otrevligt att jag ska gå därifrån.

Jag hatar att vara själv/ensam. Jag vill inte vara det. Jag vill va med Jäl. Känna värmen från hans hud. Höra hans små ljud. Rörelserna. Klappa på örsnibben.

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

ååh jag också. hata vara hemma själv. suger hårt. man ba men koom heeem nångång gubbe.. dessutom. äckligt att bo mittemot vampyrer. vet aldrig vad de hittar på.

Medelklassman sa...

Hello crazy woman.

emster sa...

miss bl: vet. de borde va hemma!

30+: hello old man.