tisdag 29 juni 2010

Han är en kille!

Det är sant! Nu är jag så sjukt övertygad. Truls är en pojk! ”Och hur kan hon veta det?” tänker ni. ”hon är bara full av hormoner och allmänt ’knäpp’”. Må så vara. Tro vad ni vill. Men faktum kvarstår. Truls ÄR en kille.

Tvivlare! Låt mig presentera några svårslagna bevis:

Bevis A: Svärmor Jälmamman drömde att Truls är en kille.

Bevis B: Jag känner det på mig.

Bevis C: Min mamma tror att det är en tjej.

Bevis D: Inatt drömde jag att jag gjorde ultraljud hos en australisk läkare och hon visade mig snoppen på skärmen.

Bevis E: I morse när jag snoozade drömde jag att jag födde Truls och då såg jag snoppen ”live”.

HA! Där fick ni! Det går inte att argumentera emot så starka bevis!

4 kommentarer:

Josefine sa...

Ja, men då är det nog en liten pöjk! Jag hade också på känn att det var en kille i min mage. Jag till och med såg snoppen (trodde jag) när hon kom ut, två minuter senare sa nån "en fin liten flicka ja". Men jag var så långt borta då eftersom jag var så imponerad av mig själv som hade lyckats föda barn att jag inte brydde mig - såg bara att det var en jädrigt lyckad bebis som fötts av en sjukt proffsig människa.

emster sa...

Wow. Jag är också impad. Vill också ha proffsig förlossning.
Undra vad det var du såg som du trodde va en snopp!

Miss Baglady sa...

Nää går inte att argumentera emot. Alls. Asså särskilt känslor. Det liksom bara ÄR så.

emster sa...

MÄnniska, är du vaken kl 6 på morgonen när du är LEDIG?

kan du inte maila mig och berätta mer om alla roliga saker som du var med om igår???

KRAMY