tisdag 8 juni 2010

Jag och Truls på möte

Idag hade vi ett avslutande möte för ett kommunikationsprojekt som jag har varit med i på jobbet. Och Truls ba tyckte att det var  g a n s k a  tråkigt att va på möte så han bråkade en del. La sig uppe vid revbenet så att jag var tvungen att sitta på sidan med ena armen ovanför huvudet. Det va skitjobbigt att ha armen ovanför huvudet så jag liksom la den så att den vilade huvudet. Det var skönare. Men alla trodde att jag ville säga ngt hela tiden och ba "ja?" så jag ba "men herregu, det fattar ni väl att jag inte skulle räcka upp handen och be om att få tala!".  Det fattade de. De var själva förvånade över denna oväntade artighet.

2 kommentarer:

Miss Baglady sa...

haha, klart han tycker det är tråkigt med möte han är ju enn bäse. Bäsar tycker inte det är så kul på möten. :)

Och såklart väntar man inte på att någon låter dig tala. Starka kvinnor tar ordet.

Pow pow

emster sa...

ja. pow pow liksom. Truls är nog ingen blivande marknadsförare. jag tror han blir äventyrare