onsdag 30 juni 2010

inser

Idag var jag i tid (eg t i d i g) till jobbet för jag var tvungen att gå upp sjukt early eftersom vi har en elektriker hemma (oproffsigt att springa omkring i trockor och puta med magen när han är där liksom) som ska göra två hål i väggen i badrummet så att
1 ) vi kan installera en tvättmaskin (med inbyggd tumlare) och
2) jag kan föna o/e platta håret – framför spegeln. I badrummet. (*wiii*)

Asså, lyxen folket. LYXEN!

Det enda som är synd med det här, det är att jag blir av med mitt badkar. Jag älskar att bada badkar. Det är mitt bästa. Det är så fint. Man ligger där och blir varm och mjuk och avslappnad och läser lite bok och dricker lite saft och ba nästan STÖNAR av välbehag! Men, no more.

Det är verkligen som de säger: man kan inte få allt!

Jag hade inte fattat det innan. Jag trodde det var en myt.

Inga kommentarer: