söndag 7 mars 2010

Skandal!

Verkligen inte okej att Pernilla och Jessica Andersson gick vidare i melon igår.

Det var ju bestämt att Alcazar och Pauline skulle knipa de två finalplatserna. Är så grymt besviken.

Jäl börjar tycka att det är jobbigt att jag har så mkt gaser nu när jag är gravid. Och visst, igår gick det lite till överdrift när det faktiskt började lukta bränt här inne. Men jag kan inte hjälpa det. Det bara är så. Det är Truls fel. Inte mitt.

Vi har för övrigt börjat funta på om Truls kanske inte är ett ganska göttigt namn på rikt. Hittills har det ju varit ett "arbetsnamn". Men det är ju inte helt fel att heta ngt norskklingande. Det är lite sött kan jag tycka. Tjejerna kommer att smälta! De kommer bara "åh Truls, jeg elsker dej". Och Truls ba *hehe*

Arbetsnamn tjej: Mysan. Rikt namn: Daisy eller Hoppsan Kerstin. Jäl har inte godkänt än. Men det är ju jag som bestämmer.

4 kommentarer:

Felicitas sa...

Truls förknippar jag med den en utvecklingsstörd kille i tonåren (eller nåt) som ibland strök omkring på min skola i låg- och mellanstadiet. Truls stod och tittade på oss, kissade ofta på sig och alla var lite smårädda för (säkert snälle) Truls. Verkligen ledsen, men jag kan inte tänka på något annat när jag hör Truls... :) SysterYster kan säkert instämma hon med! :)

Åsa sa...

Hehe, jag känner två killar som heter Truls o ingen av dem har för vana att kissa på sig :-)
Och ingen bryter på norsk, tyvärr...

Åsa sa...

Hehe, jag känner två killar som heter Truls o ingen av dem har för vana att kissa på sig :-)
Och ingen bryter på norsk, tyvärr...

Tehataren sa...

Men pernilla kom så djäääääävla sist igår... YES!!!!