lördag 20 mars 2010

monstret är lös!

Jag ringde mamma förut och blev skitsur för att hon svarade och när hon sa att hon och pappa var på middag hos Monkan blev jag ännu mer arg för att hon hade svarat (gamlingar har ingen mobiletikett!) och ba fräste att då kunde vi väl höras imorgon i stället för då borde hon väl fortsätta käka sin middag istället för att snacka med mig. Och mamma ba "nä men det är lugnt, säg vad det är (på sörmländska, skittöntigt. hatar dialekten) och jag ba " DET ÄR INGET VI HÖRS I M O R G O N" och hon ba "okej okej okej vi hörs lilla gumman kram kram" (helt rädd typ) och så la vi på.

Och allt jag egentligen ville var att berätta om Truls puff.

Gud nu börjar jag nästan grina igen för att jag var så taskig mot mamma och för att jag saknar Jäl så mkt.

Inga kommentarer: