lördag 20 mars 2010

hormoner

Hjälp, det här med hormoner har verkligen kommit i kapp mig. Har precis kollat på en chick flick på canal+ (dumpa honom) och
S T O R B Ö L A D E på slutet för att Jennifer Aniston är så gullig och verkligen förtjänar lycka i sitt liv och för att jag har Jäls halsduk på mig och den luktar som honom, alltså inte som hans parfym utan som honom och jag saknar honom så mycket att det gör ont och jag tror att Truls verkligen puffade i mig och Jäl var inte här och jag känner mig så ensam och vill bara att han ska va här nu och  pilla i mitt hår och pussa på halsen så man känner sig trygg.

2 kommentarer:

Linn sa...

Naw! Sjukt gölligt yo. Grät mig igenom hela den filmen en gång. Kan kännas lite OTT. SÅ sorglig är den ju trots allt inte.

emster sa...

nej men det är ju synd om jen i verkligheten så det är lite mys att hon är kär i filmen... man ba åhhhh!