onsdag 6 januari 2010

Sälj dina fakturor

En annan sak som jag stör mig på är den här reklamen bak på bussarna. Den för Amfa Finans som vill att man ska sälja sina fakturor till dem. Det är Susanne som säger åt en att ringa "så berättar hon mer". Susanne är helt klart framavlad för just den här reklamen. Hon har Laila Bagge-hår, dvs överblonderat och överfönat, tänk Peg i Våra värsta år. Susanne har även orange foundation (det fulaste jag vet) och så tittar hon in i kameran lite snett. Hon ser ut som att hon säger nej men hennes ögon lovar "JA, JA, JA".

Jag avskyr Susanne.

Och Amfa Finans.

Amfa Finans är dock rätt smarta. För de känner sin mgr. Kåta byggubbar med ölmage och flottigt hår. Susanne är helt klart en tjej de kan tänka sig att sälja sina fakturor till, om man säger som så  (höhö). De måste ju ändå få ut kontanter att ge som svarta löner.

Jag hatar byggubbar också.

3 kommentarer:

Tehataren sa...

Är "sälj dina fakturor" i marknadssegment som "Tufft avgasrör till din Opel Ascona"?

Ninde sa...

He he he sjukt bra emster! :D

Anonym sa...

Synd att du är så negativ...Mvh, Susanne