torsdag 14 januari 2010

Modetjej

Idag ska jag följa med lilla mannen på stan och vara smakråd. Vi ska köpa kängor till honom. Han vill ha ”lumpenkängor” men det duger också med ”såna där bra”.
Curlingkängor går inte. Vilket jag sörjer lite för jag tycker att det är ganska sexigt på killar. Skulle vara speciellt sexigt på Jäl eftersom han har vansinnigt stora fötter. Man ba ”mm, kom hit min lurviga storfot”. *kåt smiley*

Jag tänker att vi ska gå omkring i butikerna som ett litet par hämtat ur en 50-talsidyll. Jag funderar på att ha schalett för att verkligen leva mig in i karaktären.
Hoppas att vi köper nåt till mig med. Jag är sugen på en ny jacka, en klänning och ett par jeans. Och kanske lite ”bischåtterier”. Ni vet, nothin fancy. H&M duger så fint till lilla mig (snart – åt knappt pip till lunch idag igen *totally fab*)!

5 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Nää man måste äta jue, annars blir man så himla grinig. I alla fall jag.

Vi måste ses snart igen. Men om du inte äter lunch längre, ska jag sitta helt ensam å äta då eller hur tänker du;)?

emster sa...

hehe. blir du lugn om jag säger att jag äter sjukt mkt godis =)

Miss Baglady sa...

Mm lite.

*tänker på moodswings*

emster sa...

Hörrdu lilla missen, när ska vi ses?

Miss Baglady sa...

SNART...

Nästa vecka tycker jag..