fredag 15 januari 2010

Ensam tjej

Nu har Cissi gått på föräldraledighet. Eller hon är sjukskriven. Hon har fått en skum grej i händerna som gör att de domnar och blir tjocka. De ser liiite ut som downs syndrom händer.
Hon blev inte så glad när jag påpekade det.

Iaf. Idag är första dagen som jag jobbar utan henne. Det är supersorgligt. Jag går förbi hennes plats hela tiden och suckar ledset. Min lilla plutta är hemma.

Jag och Cissi började samma dag här. Fattar ni, samma dag. Det är ju ödet. Och när vi gjorde personlighetstest så fick jag och Cissi exakt samma personlighet! Vi hamnade på samma plupp. Det är ju helt otroligt, det fanns säkert hundra pluppar att hamna i!

Inga andra fick samma pluppar.

Vi fikade av Cissi igår (Jag hade köpt kardemummalängd med mandelmassa i som Cissi gillar) och jag började grina.  Hon ba ”men lilla gumman vi ska ju luncha nästa vecka…” och jag ba ”ja men vi brukade luncha varje daaag”  *yyyl* *tears*

Nu är jag själv. Känner mig så deppad att jag tror att jag har feber. Kanske måste gå hem.

1 kommentar:

ia sa...

*känner igen mig och vill bara dö*