fredag 29 januari 2010

hej

Jag tror inte att ni fattar hur sjuk jag har varit! Typ extremt nära döden. HAr varit hemma från jobbet hela veckan, de första tre dagarna var jag till och med för svag för att KOLLA PÅ TEVE!! Jag orkade typ kolla facebook på mobilen några gånger. Men det var det liksom. Asså, så himla synd om.

Är ff inte frisk. Tycker så extremt synd om. Hur kan det få vara så här i ett i-land? Ska man behöva vara förkyld?

Och förlåt min käraste bloggisar att jag inte har bloggat. Men det gick liksom inte.

Hör här: har varit så svag att jag inte ens har ätit GODIS!

Dricker grönt te med ingefärasmak. Nyttigt.

Iaf, säljer mina fina depeche-biljetter till på söndag. Vill du ha dem, maila mig på emster@live.se eller lägg en kommentar. Du får båda, sittplatser, för bloggkompispriset 550 kr. SÅLDA!

*svag och ynklig kram*

3 kommentarer:

karro sa...

det lät riktigt illa! inte äta godisstadiet är allvarligt.

försök krya på dig till söndag, depeche var tokbra i tisdags! hade jag inte råkat flytta i helgen hade jag nog kunnat tänka mig att se dom igen

mirijam sa...

Uuuhh. Jag är där nu, fast mer i inte äta någonting-stadiet. Extremsynd om oss!

Krya!

Felicitas sa...

Usch. :( Och jag har öronmanchandachon på båda öronen och feber. Tvi!

Krya på oss!!

Puss