tisdag 5 februari 2019

hallux valgus

Det är så halt, får pingvingunga mig fram på gatorna och det är verkligen inte helt lätt när man har en så grav hallux valgus som jag. Det gör så ont. Jag vet att man kan operera men jag är tveksam. 1) det är inte säkert att det hjälper och 2) det går ändå inte just nu för det är skidsäsong och 3) det går inte sen heller för då flyttar vi till Oslo och jag tänker inte komma dit som en invalid när de ba "hei du jag drog en löptur på milen som uppvärmning innan frukost" och jag ba "mm KUL men jag då, jag drog tre chipspåsar och en vinare i helgen". Pallar inte att vara det lata offret.

Oscar på jobbet (som också fyller the Big four oh i år) tycker att vi bara ska kapitulera, köpa dobbar och ansöka som prospects till PRO. Så väldigt lösningsfokuserat?

Inga kommentarer: