tisdag 7 juni 2011

ps.

när jag la ut det där kortet på mig själv och ba "blogging under influense", typ en sekund efter att jag hade postat inlägget, jag ba "fan stavas inte influense influence? ser konstigt ut med s?" och jäl ba "det stavas med c", precis då dog min mobil. kan inte med ord beskriva paniken när jag insåg att det VAR FEL! Jäl ba "hehe, är det jobbigt nu?". På riktigt, kunde knappt njuta av Håkan (det störde typ mer än det pissiga ljudet. mitt nya hat: live nation). Men jäl räddade det och ba "men då var det ju verkligen så, att du var lite packad och skrev fel".

Och hela det här inlägget är alltså lite av ett försvarstal. *psycho*

2 kommentarer:

Linda sa...

Ska jag plågas lite extra? Det känns som att det fattas ett "the" där, eftersom det i sammanhanget heter "driving under THE influence" :D :D *sadistisk*

emster sa...

haha! men jag gillar inte the! *obstinat* allt är the the the the. vill inte!