tisdag 7 juni 2011

Appropå götet

Har glömt säga men för ett par veckor sedan såg jag Glenn Hysén på hantverkargatan. Kom att tänka på det för alla heter Glenn i Gbg osv. Men iaf, jag såg honom dårå och det var trevligt. Antar att det inte riktigt blir ngn grej så här i efterhand.

På riktigt så känner jäl en som heter Glenn och bor i Göteborg. *bevis*. men jag tycker nog att det typiska göteborgsnamnet är Fredrik eller möjligtvis Markus.

Ps. Jäl heter inte Glenn. Men han skulle hetat Fredrik men så var det en annan dom redan hette Fredrik och då fick jäl nöja sig med sin brors mellannamn.



4 kommentarer:

emve sa...

Typsikt göteborgsnamn för mig = Martin. Vet inte riktigt varför! Bara är så.

emster sa...

Ja, martin är också gbg för mig.

Anonym sa...

Jag känner ingen som heter Glenn

//Jäl

emster sa...

jo camillas pappa.