måndag 5 april 2010

En stilla undran

När kommer de här "craving" som man tydligen SKA få? Jag har varit gravid ganska länge nu tycker jag och jag har inte en enda jävla liten craving?!? Hela livet har man hört historier om gravida som inte kan överleva utan gröna äpplen, hallonbåtar etc och att deras män har fått gå upp mitt i nätterna och ta bilen till ngn mack och handla!

Jag har inte ens vaknat en enda gång på natten! Inget extra kiss, inget småätande, inget!

Varför får inte jag vara med i konspirationen?!?

5 kommentarer:

Sofia sa...

Jag fick inte heller va med. Eller jo, i kiss-konspirationen men inte förrän i typ 8e månaden.
Du får starta egen. En som-vanligt-konspiration.

emster sa...

det är iofs skönt att slippa gå upp på natten och kissa. du o jag har ju värsta "vi har inte värdelösa blåsor"-klubben!!

Sofia sa...

Äntligen en klubb! På tiden.

Josefine sa...

Jag fick inte heller nån craving. Gick och väntade på att det skulle hända en massa spännande saker under graviditeten men det enda som hände var att jag var mer sugen än vanligt på öl och vin. Och det betyder att jag var extremt sugen istället.

emster sa...

Miss Muffin: Jag med! Är sjukligt sugen på vin (vitt, rött, rosé, cava, champagne wotever), öl och snus och cigg! varför? Jag röker inte ens?