lördag 24 april 2010

Hej hopp alla youngsters!

Dagens tips till youngsters utan falskleg (har för övrigt hört att kidsen idag inte skaffar falskleg?!) är att kl 16 bege sig till Strand och lyssna på Markus Krunegård. Youngsters med falskleg samt övr vuxna kan gå dit till kl 22 ikväll ist.

Jag och Kajsabajsa var där redan igår och avnjöt middag och sedan då konsert. Det var faktiskt jäkligt bra.  Jag är förvånad. Just nu är jag förvirrad, jag vet inte om det verkligen var så bra som jag tycker att det var (bra ljud, tajt band, Markus har bra röst (trodde inte jag), avslappnad på scenen och mkt skillad på gitarren) eller om mina förväntningar bara överträffades ngt enormt. Han var mkt mer musikalisk än vad jag har gett honom cred för och hade grym sex appeal på scenen. Jo, det är sant. Både jag och Kajsabajsa blev lite sådär tonårsimpade och kära när han spann loss på gitarren och svettades ymnigt.

Gölliga fans hade han också.

1 kommentar:

Limpy sa...

Jaha, jaha. Där ser man, jaha, jaha.

(jag har slutat censurera mina tankar)