torsdag 1 april 2010

Jobba hemifrån

Idag skulle jag jobba hemifrån. Läsa lite dokument, ringa några samtal, styra upp ett par grejer. Ni vet. Sånt man ändå kan göra hemma. För ingen skulle vara på kontoret idag.

Jag hatar att vara ensam hemma. Det är så himla tråkigt. Jag kan liksom inte koncentrera mig om jag inte har lite liv och rörelse omkring mig! Det är ju omöjligt att producera nånting om man inte blir störd!

Så när Annsi messade och ba "jag kommer in till kontoret ändå, köper in bulle. Kommer du?" blev jag helt eld och lågor och ba kastade på mig ett par jeans och ba ringde upp på studs, kunde knappt prata sammanhängande för jag var så glad att jag skulle få sällskap.

Nu har vi fikat klart och ska jobba (asså "jobba", det är ju klämdag). Funderar på att gå hem.

Inga kommentarer: