fredag 8 mars 2019

en dag i detta liv

Snark, jag är sjuk. Utan feber och det är det värsta för då somnar man inte, jag får ligga här med mitt huvud, hals och näsa och pinas.

Har kollat igenom hela instagram och alla bloggar och nu har jag inget att göra pga för matt för att sätta på tvn.

Måste kanske avfölja alla på instagram pga får mig att känna mig misslyckad och oduglig. Jag vet ju att jag inte är det. Det finns en plats för alla osv men iaf. Alla är snygga, smala, har städade hem med designprylar  och klarar av att inte äta godis jämt. :(

Har läst ut Majgull-boken nu, gjorde det lite för snabbt. Lite som känslan när man hittat en ny chipssmak och vräker i sig hela påsen och efteråt ba ”fan jag skulle sparat så det räckte hela helgen”.

Ikväll ska vi på handboll. Dejan ska sälja lotter och matchprogram och Zoey ska gå med i ”paraden” i halvlek och jag vill inte pga har så ont i halsen och vill helst bara slappa i soffan och har noll lust att vara engagerad förälder i idrottsförening

Var och köpte blyertspennor för en förmögenhet förut pga har fått för mig att jag tycker det är kul att teckna men eftersom jag inte kan har jag nu, en timme senare, tröttnat.

Oh well, en dag i detta liv glider sakta förbi.

Inga kommentarer: