torsdag 14 mars 2019

Chockerande information

Fatta vad som hände mig igår! Det är så sjukt. Åt ju lunch väldigt sent pga dålig planering, och åt då som bekant a shit load of carbonara och var alltså inte hurngrig när vi skulle äta middag så jag ba ”mm men jag äter nog sen” och så åt de andra och sen gick kidsen och la sig, jag läste Harry Potter för Zoey tills jag tappade rösten och sen kollade jag och Daniel på Veep och nån stans där började jag bli orolig för min mage. Oh no vinterkräksjukan på ingång tänkte jag för min mage liksom mullrade och det var helt uppenbart ”något på gång”. Anyhoo, gick och borstade tänderna och la mig för att läsa (Grace, Anthony Doerr) och då ba EEEEH JAG KANSKE ÄR HUNGRIG JAG HAR JU INTE ÄTIT SEN LUNCH!

Magen var ju hungrig.

Den hade inte vinterkräksjukan.

Hjärnan fattade inte att magen var hungrig.

Hur sjukt?

Är på samma gång chockad, glad och förfärad.

Inga kommentarer: