tisdag 24 september 2013

You gotta work, work

Gud vad det är roligt att jobba! Trodde verkligen inte att det skulle vara så här kul att komma tillbaka. Men jag har verkligen roligt och jag älskar marknadsföring. Ni kanske tycker att det låter kokobello.  Att jag låter lite nyfrälst och läskig. Men jag är så himla glad att jag jobbar med något jag tycker är så roligt.

Jag har bytt jobb sedan min föräldraledighet. Jag är, sjukt nog, tillbaka på den avdelning jag jobbade på innan jag fick Didi. Det var flera anledningar till att jag lämnade då. Men alla de anledningarna är borta och åtgärdade nu. Och det är så härligt här. Jag har en riktigt bra chef (Nita, som förut var min kollega och mentor. Hon har lärt mig nästan allt jag kan i praktiken. Hon är otroligt vass marknadsförare och dessutom en av de roligaste människor jag känner), jag har oerhört trevliga och engagerade kollegor (hur viktigt är inte det?) och jag har en arbetsplats där det händer saker hela tiden, det är högt i tak, strategiarbete flyger i rummet och alla bidrar till diskussionerna. Det är verkligen givande att arbeta med människor som är sjukt duktiga på vad de gör. Oavsett om det gäller kommunikation, analys, affärsutveckling eller sälj.

Ja, jag ville bara säga det. Att jag har en energiinjektion och är lite hög på jobb just nu.

Hej, hej!

2 kommentarer:

Jane sa...

Vad härligt att läsa vännen, så glad för din skull!!

emster sa...

Tack gullo!!