fredag 20 september 2013

Hälsning från luggen

Jag har inte klippt mig sen innan Zoe kom. Förtydligar här att hon är 10 månader.  Och då toppade jag bara håret. Som innan dess inte blivit klippt på 8 månader. Sa jag att jag färgade det själv? Rött. Och att det blev morot i rötterna och blod i topparna.

Ser ut som ett rövhål i håret.

Dessutom fäller jag/tappar hår pga har varit gravid/ammat (eller vad det nu beror på) och nu börjar det växa ut igen. Jag har fått en liten ”lugg”. Alltså jag har ingen lugg. Ingen frivillig lugg. Men de här små bebishåren som växer fram i min panna står rakt upp som att jag försöker lajva Tintin.

Jag vill inte lajva Tintin.

Jag vill inte lavja Tintin.

2 kommentarer:

lenniken sa...

o välkommen tillbaka! har saknat din blogg (nej vi känner inte varandra, men ändå)

emster sa...

Tack!