måndag 31 maj 2010

vikt

fast jag periodvis attackåt under semestern har jag inte gått upp i vikt. har fortfarande gått upp totalt 8 kilo. magen desto större nu. har världens fulaste/roligaste bild på mig från grekland när jag visar utsikten iklädd orange volangkjol, scarf över magen och ridhjälm på huvudet (vi hyrde moppe och de hade inte riktiga moppehjälmar utan endast ridhjälmsmodell, fast i moppehjälmsmaterial. sjukt fult). jag ser ut som en tjock liten tant. en tjock liten tant i ridhjälm. som visar utsikten på semestern. jättegölligt.

ps. jag höll jäl i hans fläsk/love handles när vi åkte moppen. han blev skitsur och ba "släpp fläsket, det är TASKIGT" och jag ba "men det är mysigt" *hehe*

7 kommentarer:

Medelklassman sa...

Läste attackkåt. Hej Freud.

emster sa...

HAHA!

Miss Baglady sa...

Ååhh myyys

emster sa...

eller hur!

tror förresten att jag såg din mr h i rålis igår, var han ute och sprang?

Miss Baglady sa...

Nää han åkte till Polen :( + får inte springa ännu efter operationen..

Mirijam sa...

Alltså, JAG har fan gått upp mer än 8 kilo sedan du blev gravid.

*ska sluta läsa din blogg i ren avundsjuka*

*kommer själv gå upp 30 kilo*

emster sa...

Mirijam: det tror inte jag på. du är ju värsta bejben!