torsdag 26 november 2009

Hon har attitydsproblem

Mä! Jag har precis blivit anklagad för att ha ATTITYDSPROBLEM på jobbet!

Fräckheten hos vissa, alltså! Han tycker att jag har ”attityd” för att jag skrev att han var en bajskorv i ett mail!

Hallå eller!

Vi hade ett tre-personers-mail, jag, Nya Killen och den här andra killen, vi kan kalla honom ”bajskorven”. Då undrade han - bajskorven - om mina attitydsproblem hade smittat av sig på Nya Killen som körde lite sån här "eh, det var den jag skickade till dig igår, men jag kan väl skicka igen dårå om du är förvirrad, hehe".

Jag svarade (båda) att jag inte alls har attitydsproblem utan att jag är jättehärlig och helt fantastisk.

För det är ju sant!

2 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Asså jag skrattar så jag dör. Du är BÄST

emster sa...

LOVE U!