tisdag 3 november 2009

Hantera i systemen!

Jag hatar Visma. Jävla skitfakturahanteringsbolag! Jag är så fetingtrött på att få andras fakturor och att det inte går att komma in i det jävla horprogrammet!

Varför kan man inte få vanliga lappar! Som man fick förr! Eller varför kan inte kvinnfolket på ekonomi ta hand om detta! Varför måste jag in och ”hantera”.

WHY?

Och när jag ändå är inne på det, hur kan det komma sig att nya tidrapporteringssystemet är så fkn dåligt att man måste ha en IT-examen för att fatta hur man ska göra?

Och varför, vid min själ, kan man inte få sin lönespec på e-fakturavis, som man fick innan. Det är så jobbigt att gå in i det här nya systemet och klicka fram en massa pdf:er som man sen får MAILA till Jäl. Det var mkt bättre när han bara kunde gå in på min Internetbank och klicka fram skiten själv!

2 kommentarer:

Tehataren sa...

Men vad får dig att tro att vi andra med IT-examen skulle reda ut vad någon sociopat till källarhacker trott funkade? Vet du, vi som kan, vi hatar också sånt och vill också döda allt som gjort skiten.

emster sa...

Hm. Vem släppte lös iditerna?