fredag 27 november 2009

Fredagkväll

Fifan. Är helt fysiskt utpumpad av den här Idolomgången. Armhålorna leker Svettlana. Luktar lök/sur mjölk för att jag spänner mig så mkt när de sjunger! Det är ju så spännande. Hon ärj u för söt, Tove. Och är det sant att han Lill-erik är ngt slags barnbarn till han den där i ABBA? Är det verkligen sant? Miss Baglady hävdar att det är så. Men asså är det det? Är det det?

Nu är det Skavlan på teven. Pratar han inte lite muppigt? Inte för att vara taskig, men jag tycker att det låter lite... ja, töntigt helt enkelt.

Jag fick blommor av Jäl idag för vi firar halvårig bröllopsdag imorgon! *älskar att vara gift*
Och så fick jag present. Vi ska gå på Bröderna Lejonhjärta imorgon. Bara för att jag älskar Astrid. Men jag ger mig fan på att ngn av de jävla Wahlgrenarna är med.  För att reta mig.

3 kommentarer:

Medelklassman sa...

Astrid, nej tack. Vänta du bara tills du tvingas läsa igenom alla böcker och se på alla filmer.

You'll hate Astrid.

Ia sa...

Tove <3
Shit, har det gått ett halvår... Vad fin han är Jäl!

Bodil sa...

Man kan aldrig hata Astrid. Sådetsa.