fredag 2 december 2011

TGIF osv

Hurra för fredagar! Och hurra för att luncha med folk man känner från internetz, aka bloggare och twittrare. Bloggare/twittrare regerar, så att säga. Helt uppriktigt är det faktiskt så. Folk som ”inte hajar grejen”, jag orkar inte med er.
Dock inte så kul att jag gått omkring hela dagen med grönt klegg mellan tänderna. Dvs mellan fyra (!) olika tänder. Ser ut som uteliggare på 1800-talet. Har därför varit på apoteket och köpt tandborste och tandkräm för att kunna undvika liknande trauman i framtiden. Dessutom måste jag vara piffig när jag möter Ia på AW senare.
Dålig sak: Har spillt pizza på min klänning.
Bra sak: Bra hårdag.

2 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Hurra! Så himla fint att ses.

Ps. Du har en snyggdag, inte bara en bra hårdag.

emster sa...

<3

fint att se dig med.