söndag 2 maj 2010

sammanfattning

  • klippte mig för tre veckor sedan. håret redan vansinnigt. ser ut som att jag har peruk på mig! blir GALEN!
  • får sendrag varje morgon. i höger vad. typ flämtar av smärta/börjar grina. varför?? har jag vätskebrist? i behov av dropp? är detta farligt preggosymptom?
  • är inget snygg. sminket slut, känns hemskt. tänker att jag ska köpa nytt på flygplatsen (säljer flygplatser id smink? finns ingen info att få på nätet!)
  • hur får man bort rynkor när de redan har kommit? ser ut som gammal gumma (buhu)!
  • har make som går omkring hemma med bar överkropp och pannlampa (som är på). är mkt orolig för makes mentala hälsa.

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Emster emster, sendraget beror på magnesiumbrist, är nästan 100 på det. Hade precis samma när jag bodde i Chile å jag vaknade och det gjorde SKIIITONT. Men en mycket smart Petramamma tipsade mig om magnesium ( och då frmförallt pumpakärnor (och ev solrosfrön) hjälper garanterat att ta bort. ät i fil, gröt, som chips etc, Jag äter det som godis.

Om makes mentala hälsan, no answers there. Tror det är normalt.

men prova pumpakärnor.

emster sa...

Aha! Ska genast testa!

Jäl sa...

Nämmen jaha, så när jag säger "kramp beror på magnesiumbrist, du får dricka mjölk eller ta tabletter" då är det inte trovärdigt eller?

fifan....