söndag 2 maj 2010

Fantastiskt!

Vaknade - som vanligt - kl 7 utan anledning (!!) och var klarvaken. Men jag ba "nä, jag ska fan få sova UT" och ba pressa ner huvvet på kudden igen och somnade om. Underbart! Sjukt kissnödig när jag vaknade. KLOCKAN 10.35 (sehr schön)! Fick stappla dubbelvikt till toan för att uträtta behov. Gick in i v-rum, satte på teven och Hoffmaestro körde skön låt på morgonprogrammet (yes!). Sedan kom ngn modebrud och pratade om jeans. Tilde de Paula typ dissade stenhårt och ba "åh vad syyyynd att såna jeans ff är mode" och "fast det där tycker inte jag är speciellt snyggt". Asskönt. Blev på ännu bättre humör.

Jäl kom upp ur sängen, föreslog gemensam dusch med påföljande mega-kärleks-brunch. Älskar mitt husband.

Fantastisk söndag!

C U later kiddoz!

2 kommentarer:

Peppe sa...

det blev liksom bara bättre?

emster sa...

ja!