torsdag 25 april 2019

Helvetes jävla Stadium

Alla måste veta hur ARG jag är på Stadium. 

Igår när vi åkte hem från mormor och morfar (alltså min mamma och pappa) så glömde ”jag” (enligt min mamma) Daisys ryggsäck där. Jag kanske tycker att någon som snart fyller 9 kan bära sin ryggsäck själv, speciellt om 9-åringens mamma lagt fram den i hallen men wotevs. I ryggsäcken låg Daisys och Zoeys nya kulor och Daisys jacka. Mamma erbjöd att pappa kunde åka över med ryggsäcken. Men jag ba fuck it, vi går till Stadium Daisy behöver ändå ngt annat än en dunjacka nu *leker miljonär*. Väl där fick barnen feeling och provade massor med grejer och vips så hade jag köpt en löparjacka till Daisy, ett par gympaskor till Zoey och två par smell well påsar som man stoppar i sina skor för att få bort äcklig lukt. När vi hade betalat, mind you, så går killen i kassan och börjar blåsa upp ballonger och jag ba ”ska ni ha kalas i helgen haha" (är naturligt rolig) och han ba ”nä” och jag ba ”men det är inte så att ni ska han någon sån där '20 % på allt' som ni har ibland för isf vill jag hellre handla imorgon” och han ba ”Nä, jag ska bara blåsa ballonger” och jag ba ”okej”, gick hem och öppnade min mail. Gick från Stadium cirka 19,30. Öppnade mailen cirka 20,30. 

Har fått mail från Stadium ”Nu smygstartar vi medlemskampanjen 25 % på allt”. 

SAY WHAT NOW? 

Han ljög. Vad fan ljög han för? Jag är en snäll, god människa och en lojal kund och han ljög för mig. 

Alla bara ljuger hela tiden, allt är åt helvete och Stadium är ett avskum. 

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag hade blivit galen. Och gått tillbaka och lämnat tillbaka sakerna och köpt dem igen. Plus sparkat han snubben på smalbenet.

emster sa...

Jag blev galen, gick tillbaka och ba HALLÅ SNYFT. Hon tjejen i kassan var supergullig, skrattade lite åt min historia och gav mig rabatten. Nu älskar jag Stadium igen för hon tjejen var så söt.