lördag 9 juli 2011

Packlista Mallis

(ps att man måste säga mallis. det är det enda rätta)


  • två korsordstidningar
  • spellista med favoriter som ska spela på way out west
  • spellista med mitt lilla hjärta (håkan)
  • yatzy
  • schack
  • backgammon
  • solskyddsfaktor 30
  • kortlek
  • nytt anteckningsblock
  • ny bikini
  • tre fulla väskor med dejans grejer
  • strandklänning
  • ecco-sandalerna (har jag berättat för er att jag har köpt ecco-sandaler? jag orkar inte ens skämmas över detta fashion fail eftersom de är ljuvliga)
  • den vita drottningen av philippa gregory (tantsnusk, nom nom)
Ni ba "hallå. ska du  inte ha med dig trosor, behå etc?". jag svarar så här "fuck it, bikini räcker. jag ska ändå bara bada!"

1 kommentar:

S.W sa...

Jag är inne på tredje sommaren med mina ecco och de är så jävla sköna och så jävla snygga, ingen kan se att det är ecco. Men eftersom jag är så stolt över dem berättar jag för alla jag möter ändå. Bäst.