lördag 9 februari 2013

alvedon

på rikt, gillar era ungar alvedon? för daisy kan typ klämma ut tårar och fejka skada för att få "ralverån". Hon ba "jag har ooont där" *fejkgråter* och vi ba "var?" och så pekar hon på random ställe. Ibland får hon. Som idag då hon faktiskt har gjort illa sig: idrottsskada från dansen. hon trillade på en "dansschal".

oh! parantes/ej relaterad info: min man är som sexigast när han har långkalsonger och dricker öl samtidigt som han lagar mat (han gick förbi just nu, drickandes öl, dock inte i långkallingar. men lagar mat - köttgryta, min favvo).

iaf har hon fått. och nu går hon omkring och tigger mer. som en riktig junkie. står brevid daniel i köket och rycker i hans byxben, snyftar, gråter, vill ha mer.

normales? (det där om alvedonet. jag vet att det är lite oortodoxt att gilla män i långkallingar. kan dock ej sluta tycka att det är sexigt med hängröv på långkallingar)

5 kommentarer:

Boel sa...

Du inte friskelisk

josefine sa...

Ja. Alltså när Tintin får alvedon (som hon glupskt slukar) står Stella bredvid och gör äckliga ljud med munnen och säger att hon är "sugen" på alvedon och att hon längtar tills hon är sjuk!!!????!!!!

Anonym sa...

Det är ju bra att det inte är problem att ge barnen Alvedon när dom verkligen behöver men då det är påfrestande för njurarna ska man inte ge om det verkligen inte behövs.
/Helena

Fifi sa...

Eh, nej. Jag kan inte ens få i min unge Alvedon, eftersom hon bara kniper ihop munnen, utan måste ge henne jobbiga suppar.

Johanna sa...

Can totally relate. Älskade alvedon när jag var liten. Minns fortfarande hur den där flytande varianten smakade.