söndag 14 augusti 2011

Förklaring

Ni behöver inte ens tänka tanken "jaha, då kom det ett bakfylleångestinlägg" för det är verkligen inte det. Jag är inte bakfull. I dont do bakfull, så himla ovärdigt. Men jag skulle vilja reklamera varenda jävla öl jag köpte igår för att de får mig att känna mig ledsen och liten idag. Jag vill att alla mina vänner ska skicka ett sms med texten: du är söt och gulli. jag är din kompis.

är verkligen inte needy på ngt sätt, men det var ngt slags kemiskt ämne i den där ölen som gör att allt känns lite tråkigt och deppigt idag. blir aldrig så här när jag dricker vin. ska ALDRIG mer dricka öl, jävla skitdricka! tycker också att det var väldigt dåligt av norrlands guld öltälten på way out west att tokskylta med att de hade alkoholfri öl fast de inte alls hade det!

Inga kommentarer: