fredag 5 februari 2010

Fredagsmyspys

Idag har jag inte gjort så mkt. Läst korr. Haft ett möte med UllaBulla och Strumpan. Men asså – tonårspinsamt – jag och Strumpan har likadana kläder på oss idag på jobbet (bruna stövlar i 70-talsmodell, tajta, svarta brallor, randig tröja och svart finstickad tröja). Det ser ut som att vi har bestämt det tillsammans.
Ska luncha med Miss Baglady idag. Men inte förrän sent för bagladyn har möte.

Har annars ägnat mig åt att försöka provocera Tehataren på facebook. (Har sagt att jag älskar fedagsmys. Jag hoppas han ska gå igång).
Ikväll ska jag på tjejmiddag. Och få träffa en ny bekantskap som bara är några veckor gammal. Om hon är skrikmaja tänker jag säga till mamman att ”dagens barn är fruktansvärt ouppfostrade och oförskämda” och att ”ett barn bör inte höras”.

Närå.
Bara en timme kvar till lunch nu…

Inga kommentarer: