måndag 1 februari 2010

Fakturahelvete

Asså cp-visma-system! Nu har den där jävla fakturan kommit tillbaka. Jag stövlade rätt in på ekonomi och ba ” jag HAR INTE åkt tåg från och till Linköping!” Mia på ekonomi ba ”hehe, men det är debiterat på DITT First Card”.
Är så arg.
Den här andra människan, som heter som jag, har väl ringt resebyrån och så har de lagt upp det på mitt konto! Bara för att hon inte har ett eget First Card. Latmaskar! När jag fick fakturan förra gången kryssade jag i så här ”INTE MIN FAKTURA”. Klick och iväg. Hej då dumma faktura! Jag skrev till och med ”är nog tjejen i Linköpings faktura” för att vara snäll och hjälpsam. Men nu har den kommit tillbaka. För den andra personen med mitt namn har också klickat i ”ej min faktura”. Asså znark. Vet hon inte att hon har varit ute och rest eller?
Jag har skickat ett argt mail till henne. Ba ”kan du kolla dina kvitton”. Jag skickade för säkert hundra år sedan men hon svarar inte! Jag blir tokig av att ha den här fakturan. Vill inte ha den i mitt Visma. Jag blir helt galen. Den har inte där att göra. Nu ser det ut som att jag inte betalar mina fakturor. Kan hon ta sitt ansvar!? Jag trycker på send/recieve knappen i outlook hela tiden men hon har verkligen inte svarat! Det är förskräckligt.

Asså hon verkar jättetrevlig och allt. Vi har haft kontakt förut pga av liknande incidenter. Men det blir ju bara fel från ett håll, om man säger som så. *är själv helt jävla oklanderligt perfekt* .

Det säger ju sig självt att jag inte åker tåg Linköping-Stockholm-Linköping!

Vad skulle jag göra där?

2 kommentarer:

.perpotator sa...

det här kan man göra i Linköping; http://www.youtube.com/watch?v=_PrE97eZZak

emster sa...

*hjälp*